Ομορφοκκλησιά (Άγιος Γεώργιος )

Ομορφοκκλησιά (Άγιος Γεώργιος )
Ομορφοκκλησιά (Άγιος Γεώργιος )

Κυλιόμενο κείμενο

Μη κερδοσκοπικό Blog Γαλατσιώτικοι Αντίλαλοι. Ειδήσεις από τον κόσμο την Ελλάδα, και την καθημερινότητα της πόλης, με ανιδειοτέλεια, αποφασιστικότητα, με απόλυτη ειλικρίνεια, δημοκρατικά και με όλους σας αρωγούς και συνεργάτες. Οφείλουμε να αγωνιστούμε για καλύτερες ημέρες στην πόλη μας.Παρακολουθείτε καθημερινά τους ΑΝΤΙΛΑΛΟΥΣ του Γαλατσίου.Σας παρέχουν πληρέστερη και αντικειμενική ενημέρωση.Μάθετε περισσότερα κάνοντας κλικ στην σελίδα ο ασυμβίβαστος.Σήμερα που σαπίζει ο κόσμος,κι η ατιμία κι ο συμβιβασμός εξευτελίζουν και τις πιο γενναίες ψυχές, μια μονάχα τακτική είναι πρακτική και συμφέρει. Να'σαι ανένδοτος. -Καζαντζάκης-

Σάββατο 23 Ιανουαρίου 2016

Χαμένα !!!!...όνειρα;..........


Αν κάποιος επιχειρούσε την χρονιά  που διανύουμε και που μόλις τώρα ξεκίνησε να συσχετίσει τον μύθο από το θρυλικό γιοφύρι της Άρτας που ολημερίς το κτίζανε και το βράδυ έπεφτε,  με κάτι περισσότερο σύγχρονο και εξ ίσου πρόσφατο, θα ήταν άστοχο αν στο μυαλό του δεν στριφογύριζε η αμαρτωλή ιστορία του ΠΑΛΑΙ της πόλης μας με τους πρωτομάστορες του.
Είναι ένα σημαντικό κομμάτι για την τοπική κοινωνία την περηφάνια και την αξιοπρέπεια της, σε τόσους και τόσους επίμονους και επίπονους αγώνες ενάντια στην κρατική αναλγησία και σε όλους όσους καιρούς τώρα βάλθηκαν να παίξουν του κόσμου τα παιχνίδια αποσκοπώντας πολύ πιθανά  σε πολιτικές συμμαχίες ,αγνοώντας ταυτόχρονα την βούληση της πλειοψηφίας των κατοίκων αυτής της πόλης..
Έτσι λοιπόν το όποιο παιχνίδι με την νοημοσύνη και την περηφάνια των κατοίκων της πόλης μας, προσπαθήσει να στήσει ο οιοσδήποτε μόνο αίσιο τέλος δεν θα μπορούσε να έχει για τον ίδιο και την παρέα του. Κρίνοντας από την χρονική στιγμή, την έκβαση ,τον χειρισμό ,και τα αποτελέσματα, πολύ νηφάλια και αντικειμενικότατα μπορούμε να κρίνουμε παρακολουθώντας ακούγοντας και διαβάζοντας ότι μόνο καταλήψεις δεν έγιναν. Δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω την κατάλληλη φράση που ταιριάζει στην συγκεκριμένη ιστορία. Να το πω ίσως φαρσοκωμωδία δεν αποτελεί υπερβολή επί της ουσίας, αλλά χρειάζεται κάτι περισσότερο ενδεικτικό. Αδιανόητο, απαράδεκτο και ανεπίτρεπτο η Δημοτική μας αρχή με εντολή της απολύτου πλειοψηφίας του Δημοτικού Συμβουλίου ,και αφού μεσολάβησαν συνεδριάσεις της διαπαραταξιακής επί του θέματος το πρωί της 21 ης του μήνα που διανύουμε ο  δήμαρχος της πόλης υλοποιώντας την ομόφωνη απόφαση του δημοτικού Συμβουλίου να προβαίνει σε πραγματική όπως είπε πλέον κατάληψη των αθλητικών Ολυμπιακών εγκαταστάσεων,  και λίγες ώρες αργότερα πριν αλέκτωρ λαλήσει τρείς, να ενδίδει αγνοώντας την απόφαση των αιρετών της πόλης και να προβαίνει με προσωπική του πρωτοβουλία σε περάτωση της κατάληψης. Αδιανόητο και περίεργο όσο και η προσπάθεια δικαιολόγησης και τεκμηρίωσης αυτής της άκαιρης και επιεικώς απαράδεκτης ενέργειας, και να μείνει έτσι μόνος και ανενόχλητος ο ΣΚΑΙ και το  X-factor και ουσιαστικά να ενδώσουμε στις απαράδεκτες προθέσεις της κυβερνητικής παράταξης. Χαμένοι στο διάστημα οι φωστήρες της κυβέρνησης που λιγάκι πριν από το σκαλοπάτι της εξουσίας έκοβαν φλέβες για την χρήση του ΠΑΛΑΙ για αθλητισμό και πολιτισμό και την απόδοση του στην τοπική κοινωνία. Σήμερα έχουν κυριολεκτικά εξαφανιστεί αποδεικνύοντας πλέον έμπρακτα πως όταν μιλούσαν για πολιτισμό εννοούσαν κάθε τι τύπου x-faktor,  και όταν έκαναν λόγο για πραγματικούς ιδιοκτήτες εννοούσαν αφεντικά τύπου ΣΚΑΙ. Χαίρομαι που ακούω και διαβάζω σήμερα από φίλους ότι απαιτείται πολιτική παρέμβαση. Αυτού του τύπου παρέμβαση χρειαζόταν εδώ και μερικά χρόνια όταν κάποιοι πουλούσαν φύκια  για μεταξωτές κορδέλες σπαταλώντας πολύτιμο χρόνο εξυπηρετώντας μια πολιτική που εξ αρχής φαινόταν που θα κατέληγε. Τότε επαναλαμβάνω με παράπονο που εμείς το επισημαίναμε μας λάσπωναν γιαυτό το αμάρτημα μας ότι είμαστε μόνο για στεφάνια και παρελάσεις. Κάποιοι βέβαια έπαιξαν σε περισσότερα από ένα ταμπλό και όπως δείχνουν τα τελευταία γεγονότα έχασαν δικαιολογημένα και πανηγυρικά.
Έχω κάνει την αναφορά μου σε προηγούμενη ενημέρωση   για την  συνάντηση της ημέρας της κατάληψης, δημοτικής αντιπροσωπείας με την αντιπρόεδρο του ΤΑΙΠΕΔ. Εκεί λοιπόν η εν λόγω κυρία από θέσεως ισχύος, έκανε προτάσεις και έθεσε ουσιαστικά όρους περνώντας το μήνυμα ότι δεν αποδέχεται την αντιπροσωπεία ως καταληψίες αλλά ως συνομιλητές και κατ ουσία ως αγγελιοφόρους των προθέσεων του ΤΑΙΠΕΔ .Τουλάχιστον αυτό έδειξε γενικότερα η συμπεριφορά της αλλά και ο τρόπος που χειρίστηκε το θέμα .Όταν καταλαμβάνεις κάτι που ουσιαστικά σου ανήκει και το διαφεντεύουν κάποιοι άλλοι δεν είσαι τίποτε περισσότερο από ένας κλασικός εντολοδόχος που προβαίνεις σε υλοποίηση των ονείρων και των προθέσεων μιας κοινωνίας. Έχεις αταλάντευτες τις θέσεις σου και απαιτείς έτοιμος να υποστείς και τις όποιες συνέπειες προκειμένου να διεκπεραιώσεις την αποστολή σου. Τώρα για ποιο μοντέλο κατάληψης παγκοσμίως μιλάμε ας μας το πουν.
Και καλά πήγατε κύριοι να συνομιλήσετε ως καταληψίες ,αλλά  όπως φαίνεται μόνο ακούγατε όρους αταλάντευτους και απαράβατους και κανείς δεν σας άκουσε, δεν άκουσε την φωνή μιας κοινωνίας. Ο τσαμπουκάς του καταληψία που απαιτεί και αγωνίζεται πήγε περίπατο. Και όχι μόνο αυτό. Επιχειρήσατε από την πληροφόρηση που είχα και τα όσα ακούστηκαν στο δημοτικό συμβούλιο να αποδεχθείτε ερήμην όλων όσων εκπροσωπούσατε διαβαίνοντας την πόρτα του ΤΑΙΠΕΔ, και από όσα λέγονται υπήρξε πρόθεση να αποδεχθείτε πρόταση  μακράν και πέραν από απαράβατους όρους και προτάσεις. Άκουσα για δοκιμαστικά εξάμηνα παραχώρησης με όρους και αβέβαιη συνέχεια αλλά  και συγκατοίκηση με ένα μεγάλο πολιτιστικό γεγονός !!!!.... το  X- factor.Απαράδεκτες ενέργειες για καταληψίες. Αν ήταν έτσι οι καταλήψεις τότε φωτιά στα μπατζάκια μας.Και όπως ακούσαμε μας προέτρεψε το ΤΑΙΠΕΔ στην δική τους πρόταση να την υποβάλουμε και εγγράφως. Ωραιότατα….Όπως καταλαβαίνετε το ΤΑΙΠΕΔ ζήτησε την έγγραφη υποβολή της δικής του πρότασης ως υποβολή δικού μας αιτήματος για ένα και μοναδικό λόγο. Επειδή ήταν δική τους η πρόταση. Σε διαφορετική περίπτωση γνωρίζουν πολύ καλά, και είναι χιλιοειπωμένο και χιλιοδιατυπωμένο το αίτημα της κοινωνίας μας αλλά και των ιδίων όταν ήταν αντιπολίτευση  να αποδοθεί στην κοινωνία οριστικά και αμετάκλητα ως ελεύθερος χώρος άθλησης και πολιτισμού. Όλα τα υπόλοιπα    είναι παιχνίδια με πολιτικές σκοπιμότητες στην πλάτη της τοπικής κοινωνίας. Καθαρές και σταράτες κουβέντες. Είπε το ΤΑΙΠΕΔ στην δημοτική αντιπροσωπεία να εκπονήσουν μελέτη βιωσιμότητας και βλέπουμε. Δηλαδή και η μελέτη θα τεθεί υπό την έγκριση τους. .Μα είναι δυνατόν να λέγονται τέτοιες κουβέντες και να γίνονται τέτοιες προτάσεις εν έτει 2016……Απαράδεκτο.Κύριοι του ΤΑΙΠΕΔ  ας το καταλάβετε….. Απαιτούμε ως κοινωνία να αποδώσετε το ΠΑΛΑΙ στους πραγματικούς ιδιοκτήτες. Το πως θα συντηρηθεί και τι μελέτη θα εκπονήσουμε είναι δικό μας θέμα και δεν σας πέφτει κουβέντα…….Όχι άλλα παιχνίδια και πολιτικές της αρκούδας από όλους όσους έταζαν λαγούς με πετραχήλια……..
Και δεν μας έφταναν όλα αυτά είχαμε την Παρασκευή το βράδυ ξαφνικά την έκτακτη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου με μοναδικό θέμα το ΠΑΛΑΙ που ξεκίνησε ελάχιστα λεπτά μετά τις 20.00 και περατώθηκε μισή και πλέον ώρα μετά τα μεσάνυχτα.
Τα όσα ελέχθησαν δεν είχαν προηγούμενο. Υπήρξαν αντεγκλήσεις, αιχμές, διαψεύσεις και έντονοι διάλογοι που έκαναν το θεατή αυτόν που καταλάβαινε και όχι όλους όσους κουβαλούν εμπάθειες να κοκκινίζουν από ντροπή. Ακούστηκαν κουβέντες που δεν είχαν προηγούμενο  και διάλογοι που πρέπει να προβληματίζουν τον εκάστοτε ψηφοφόρο να είναι ιδιαίτερα προσεκτικός στις επιλογές του. Ένα δριμύ κατηγορώ με έντονους χαρακτηρισμούς άπό σύσσωμη την αντιπολίτευση ενάντια στους χειρισμούς του δημάρχου κ. Μαρκόπουλου για το ΠΑΛΑΙ. Ακούσαμε τον κ. Παναγιώτου πέραν των όσων άλλων να διαψεύδει κατηγορηματικά με  έντονο ύφος μέρος από τα όσα ενημέρωσε ο κ. Δήμαρχος ότι διημείφθησαν στην συνάντηση του με τους ανθρώπους του ΤΑΙΠΕΔ. Οξύτατος ο κ. Κιούπης και έντονος ο διάλογος με τον δήμαρχο. Τον κ. Ζώμπο να  αποκαλεί τον κ. Δήμαρχο πνευματικό παιδί του κ. Τούντα χρησιμοποιώντας κουβέντες από συνέντευξη του πρώην δημάρχου.Τον κ. Μαγγανάρη να μιλάει για πρακτικές που εξυπηρετούν την σημερινή κυβέρνηση, και τον κ. Παπαδοκωστόπουλο να επιτίθεται σε λάθος πρακτικές της διαπαραταξιακής .Καταπέλτες όλοι όσοι έλαβαν τον λόγο ενάντια στον δήμαρχο.Να μην παραλείψουμε τον Γιώργο τον Κελεπούρη και τον Ίκαρο τον Πετρόπουλο παίρνοντας και αυτοί τον λόγο εναντιώθηκαν σε πρακτικές και μεθοδεύσεις που δεν εκπροσωπούν το αίτημα της τοπικής κοινωνίας και τον αγώνα όλων αυτών που μέχρις και σήμερα πάσχισαν να περιέλθει το ΠΑΛΑΙ στους πραγματικούς του ιδιοκτήτες. Και με όλα αυτά  τελικά το δημοτικό μας συμβούλιο αφού και η πλευρά της διοίκησης δεν επέμεινε στην πρόταση του ΤΑΙΠΕΔ για το περιβόητο πλέον  εξάμηνο χρήσης μέρους του ΠΑΛΑΙ και την συνέχεια υπό όρους, ομόφωνα αποφάσισε και αυτή την φορά επαναλαμβάνοντας οσιαστικά το δικό τους  μυνημά  στο ΤΑΙΠΕΔ ,με την δική μας πλέον ευχή, και την ελπίδα υποθέτω της τοπικής κοινωνίας ,να εισακουστεί η ομόφωνη απόφαση του δημοτικού Συμβουλίου να αποδοθούν στο σύνολό τους (και όχι μέρος) οι Ολυμπιακές Αθλητικές εγκαταστάσεις στην κοινωνία, ως χώρος άθλησης και πολιτισμού οριστικά και αμετάκλητα.Και ας γίνει επιτέλους κατανοητό από όλους ότι,  η επίλυση του προβλήματος θα επιτευχθεί μόνο μέσα από τον μονόδρομο που ακούει στο όνομα  πολιτική παρέμβαση.Όσο το ΠΑΛΑΙ ευρίσκεται υπό την κατοχή του ΤΑΙΠΕΔ η ΕΤΑΔ  δεν βλέπω λύση που να ικανοποιεί το πάγιο αίτημα της πόλης μας.Όλα τα υπόλοιπα αποτελούν παιχνιδάκια με τα βότσαλα....!!!!Θυμάστε τους πανηγυρισμούς και τα ευχέλαια μερικών μετά την πρώτη κατάληψη.Βιαστικοί όπως πάντα έσπευσαν να απονείμουν εύσημα η  να αφορίσουν. Εμείς μιλούσαμε για βιαστικούς υπερόπτες.Τα σημερινά γεγονότα δυστυχώς τους έχουν εκθέσει.Ας μην είμαστε περίεργα βιαστικοί ,και ας μετράμε περισσότερο καλά, λόγια και έργα.Έτσι η προσφορά μας θα είναι αυθεντικότερη και ουσιώδης.
Κλείνοντας και με όλα όσα προσπάθησα να σας περιγράψω δεν θα μπορούσα να γνωρίζω τι νόημα θα έχει και που θα μας βγάλει η όποια κατάληψη στην συνέχεια  δίχως πλέον τον ορό ; της αλήθειας………..