Του Κοσμά Ζακυνθινού
kzakinthinos@pegasus.gr
kzakinthinos@pegasus.gr
Με νέα συσκευασία, ειδικά στοχευμένη στην κατηγορία της εστίασης και συγκεκριμένα μέσα από επιλεγμένα ξενοδοχεία και καφέ, η ελληνική επιχείρηση Anassa Organics συνεχίζει να διευρύνει δυναμικά το πελατολόγιό της στην εγχώρια αγορά, ενισχύοντας παράλληλα τις προοπτικές επέκτασης σε νέες αγορές του εξωτερικού.
Συνεργαζόμενη με επιλεγμένους παραγωγούς βιολογικών αρωματικών φυτών συλλέγει την creme de la creme των ελληνικών βοτάνων, καθώς «στόχος μας είναι να έχουν όλοι τη δυνατότητα να επιλέξουν ένα εγχώριο εύγεστο και υγιεινό ρόφημα που δεν υστερεί σε τίποτα από αυτά που εισάγονται» όπως επισημαίνουν στην «Η» η Ιωάννα Ματθαίου και η Αφροδίτη Φλώρου, οι δύο φίλες και συνεργάτες, που βρίσκονται πίσω από το μοναδικό εγχείρημα που φέρει την υπογραφή Anassa.
«Θεωρούμε σημαντικό να προσφέρουμε ένα ελληνικό ρόφημα σε όσους επισκέπτονται τη χώρα μας. Η νέα συσκευασία, μας ανοίγει μια καινούργια αγορά και διευρύνει το δίκτυο διάθεσης των προϊόντων μας.
Τα προϊόντα μας έχουν αποκτήσει πιστό καταναλωτικό κοινό κυρίως στην κεντρική Ευρώπη και τις αραβικές χώρες, ενώ επόμενος στόχος είναι η διεύρυνση του δικτύου στις ήδη υπάρχουσες αγορές και η επέκτασή του στη Βόρεια Ευρώπη και την Ασία», όπως υπογραμμίζει η Αφροδίτη Φλώρου, τονίζοντας πως «η επέκταση σε νέες αγορές όσο και η διεύρυνση της προϊοντικής γκάμας γίνεται με απόλυτα μελετημένα βήματα, ώστε να διατηρούμε τον πήχυ τόσο υψηλά όσο τον θέσαμε εξαρχής». Στα πρώτα βήματα της νέας επιχειρηματικής δραστηριότητας τα προϊόντα Anassa βρίσκουν γρήγορα θέση λόγω της μοναδικότητάς τους σε 15 επιλεγμένα σημεία της Ελλάδας, ενώ η ανταπόκριση των ξένων είναι άμεση, ξεκινώντας τις πρώτες εξαγωγές στην αγορά της Δανίας και της Σουηδίας.
Σήμερα, στην Ελλάδα έχει παρουσία σε πάνω από 100 σημεία πώλησης, ενώ στο φιλόδοξο σχέδιο των δύο συνεταίρων προβλέπεται η περαιτέρω ανάπτυξη στις αγορές του εξωτερικού, αναζητώντας μάλιστα αποκλειστικούς διανομείς εκτός συνόρων.
Έχοντας την πεποίθηση ότι το μοναδικό στον κόσμο κλίμα και το πλούσιο έδαφος έχουν «προικίσει» την Ελλάδα με εξαίσιες γεύσεις και αρώματα, έγινε το ξεκίνημα για τη δημιουργία μιας σειράς ροφημάτων. Ροφήματα από ελληνικά αρωματικά φυτά βιολογικής καλλιέργειας από καλλιεργητές που χρησιμοποιούν παραδοσιακές τεχνικές καλλιέργειας και σέβονται τη γη. Η αναζήτηση κράτησε αρκετό καιρό, περίπου ενάμιση χρόνο και έγινε με γνώμονα ότι τα αρωματικά φυτά δεν είναι μόδα, αλλά τρόπος ζωής.
Μελλοντικοί στόχοι
«Βασικός μας στόχος είναι να γίνουν γνωστά τα ροφήματά μας σε όλο τον κόσμο και μέσα από αυτά η εξαιρετική ποιότητα των ελληνικών αρωματικών φυτών. Θέλουμε το όνομα της Anassa να ταυτιστεί με την εξαιρετική ποιότητα, με την ποιότητα που παράγει η ελληνική γη» όπως τονίζει στην «Η» η Ιωάννα Ματθαίου, σημειώνοντας πως «η επέκταση του δικτύου πωλήσεων στις υπάρχουσες αγορές, η διεύρυνση της γκάμας των προϊόντων μας και οι έρευνες σε συνεργασία με επιστημονικές ομάδες είναι στα μελλοντικά μας σχέδια.
«Βασικός μας στόχος είναι να γίνουν γνωστά τα ροφήματά μας σε όλο τον κόσμο και μέσα από αυτά η εξαιρετική ποιότητα των ελληνικών αρωματικών φυτών. Θέλουμε το όνομα της Anassa να ταυτιστεί με την εξαιρετική ποιότητα, με την ποιότητα που παράγει η ελληνική γη» όπως τονίζει στην «Η» η Ιωάννα Ματθαίου, σημειώνοντας πως «η επέκταση του δικτύου πωλήσεων στις υπάρχουσες αγορές, η διεύρυνση της γκάμας των προϊόντων μας και οι έρευνες σε συνεργασία με επιστημονικές ομάδες είναι στα μελλοντικά μας σχέδια.
Φυσικά, ταυτόχρονα με τη δυναμική μας παρουσία στην ελληνική αγορά».
Η αγάπη για τα ελληνικά αρωματικά φυτά και ο σύγχρονος τρόπος ζωής, που απαιτεί μια γρήγορη και εύκολη λύση για την ετοιμασία τους, δημιούργησε την ιδέα ενός πρωτοποριακού τρόπου σερβιρίσματος. Αποτελεί μια πρόταση, μια προτροπή για ένα διάλειμμα από την έντονη καθημερινότητα.
Η μελέτη που εκπονήθηκε για λογαριασμό της εταιρείας έδωσε την κατεύθυνση για τα προϊόντα, τη δημιουργία των μειγμάτων και την ανεύρεση/ανάλυση της καλύτερης ποιοτικά πρώτης ύλης, με σκοπό να διασφαλίσει την ποιότητα των προϊόντων της σε όλα τα στάδια, από την ορθή καλλιέργεια στην ελληνική γη μέχρι την κούπα του πιο απαιτητικού καταναλωτή.
Success story
- Η Anassa Organics διαθέτει 8 χρυσά αστέρια γεύσης στα Great Taste Awards του βρετανικού οργανισμού Guild Of Fine Food (2014 και 2015)
- Τα προϊόντα βρίσκουν γρήγορα θέση σε επιλεγμένα ράφια, αριθμώντας συνολικά πάνω από 100 σημεία πώλησης στην Ελλάδα
- Η Anassa Organics ιδρύθηκε στα τέλη του 2012, συσκευάζοντας τις γεύσεις και τα αρώματα των ελληνικών αρωματικών φυτών
- Η επέκταση στο εξωτερικό και η ενδυνάμωση της παρουσίας στην κατηγορία Horeca αποτελούν τους επόμενους στόχους της Anassa
πηγή http://www.imerisia.gr/