Ομορφοκκλησιά (Άγιος Γεώργιος )

Ομορφοκκλησιά (Άγιος Γεώργιος )
Ομορφοκκλησιά (Άγιος Γεώργιος )

Κυλιόμενο κείμενο

Μη κερδοσκοπικό Blog Γαλατσιώτικοι Αντίλαλοι. Ειδήσεις από τον κόσμο την Ελλάδα, και την καθημερινότητα της πόλης, με ανιδειοτέλεια, αποφασιστικότητα, με απόλυτη ειλικρίνεια, δημοκρατικά και με όλους σας αρωγούς και συνεργάτες. Οφείλουμε να αγωνιστούμε για καλύτερες ημέρες στην πόλη μας.Παρακολουθείτε καθημερινά τους ΑΝΤΙΛΑΛΟΥΣ του Γαλατσίου.Σας παρέχουν πληρέστερη και αντικειμενική ενημέρωση.Μάθετε περισσότερα κάνοντας κλικ στην σελίδα ο ασυμβίβαστος.Σήμερα που σαπίζει ο κόσμος,κι η ατιμία κι ο συμβιβασμός εξευτελίζουν και τις πιο γενναίες ψυχές, μια μονάχα τακτική είναι πρακτική και συμφέρει. Να'σαι ανένδοτος. -Καζαντζάκης-

Παρασκευή 16 Ιουνίου 2017

Δείτε αν πρέπει να πλένουμε το κρέας πριν το μαγειρέψουμε



Πριν αρχίσουμε να μαγειρεύουμε κρέας ή πουλερικά, οι περισσότεροι από εμάς συνηθίζουμε να τα πλένουμε, καθώς σκεφτόμαστε ότι κατ’ αυτό τον τρόπο τα καθαρίζουμε και απομακρύνουμε διάφορα βακτήρια και άλλους μικροοργανισμούς που βρίσκονται στην επιφάνειά τους.

Ωστόσο, διάφορες έρευνες έχουν δείξει ότι πλένοντας απλά το κρέας δεν έχουμε ιδιαίτερο όφελος όσον αφορά την μικροβιολογική του εικόνα. Αυτό που συμβαίνει είναι ότι όχι μόνο δεν παρασύρονται τα μικρόβια από το νερό, αλλά περιοχές του κρέατος που πριν δεν είχαν μικρόβια, μετά το πλύσιμο έχουν.
Δεν πρέπει, όμως, να μας ανησυχούν τα μικρόβια στην επιφάνεια του κρέατος διότι θα καταστραφούν με το ψήσιμο (εφόσον η θερμοκρασία στο κέντρο του μαγειρευμένου κρέατος ξεπεράσει τους 74°C για μισό λεπτό).
Έτσι, ο μόνος λόγος για να πλένουμε το κρέας είναι για να το απαλλάξουμε από τυχόν ξένα σώματα όπως μικροσκοπικά κοκαλάκια, τρίχες ή πτέρωμα και όταν αποφασίσουμε να πλύνουμε ένα κομμάτι κρέας δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι μπορούμε να το κάνουμε μόνο με παγωμένο νερό.
Αυτό που στην πραγματικότητα πρέπει να μας ανησυχεί, είναι η επιμόλυνση. Όταν έχουμε να κάνουμε με κρέας, πρέπει να είμαστε πολύ σχολαστικοί με την καθαριότητα των σκευών, των πάγκων εργασίας στην κουζίνα και κυρίως των χεριών μας, έτσι ώστε να μη μεταφερθούν οι μικροοργανισμοί από την ωμή επιφάνεια του κρέατος σε κάποιο άλλο σημείο.
http://www.aftodioikisi.gr/