Ομορφοκκλησιά (Άγιος Γεώργιος )

Ομορφοκκλησιά (Άγιος Γεώργιος )
Ομορφοκκλησιά (Άγιος Γεώργιος )

Κυλιόμενο κείμενο

Μη κερδοσκοπικό Blog Γαλατσιώτικοι Αντίλαλοι. Ειδήσεις από τον κόσμο την Ελλάδα, και την καθημερινότητα της πόλης, με ανιδειοτέλεια, αποφασιστικότητα, με απόλυτη ειλικρίνεια, δημοκρατικά και με όλους σας αρωγούς και συνεργάτες. Οφείλουμε να αγωνιστούμε για καλύτερες ημέρες στην πόλη μας.Παρακολουθείτε καθημερινά τους ΑΝΤΙΛΑΛΟΥΣ του Γαλατσίου.Σας παρέχουν πληρέστερη και αντικειμενική ενημέρωση.Μάθετε περισσότερα κάνοντας κλικ στην σελίδα ο ασυμβίβαστος.Σήμερα που σαπίζει ο κόσμος,κι η ατιμία κι ο συμβιβασμός εξευτελίζουν και τις πιο γενναίες ψυχές, μια μονάχα τακτική είναι πρακτική και συμφέρει. Να'σαι ανένδοτος. -Καζαντζάκης-

Δευτέρα 25 Σεπτεμβρίου 2017

Η Unilever πουλά τις μάρκες ελαιολάδου στην Ελλάδα

Η Unilever πουλά τις μάρκες ελαιολάδου στην Ελλάδα

Tην πρόθεση της να προχωρήσει στην πώληση των ελαιολάδων ανακοίνωσε το απόγευμα της Δευτέρας η εταιρεία Unilever Hellas στο πλαίσιο της επαναξιολόγησης, σε παγκόσμιο επίπεδο, των στρατηγικών επιλογών της για την κατηγορία των μαργαρινών. Συγκεκριμένα η ΕΛΑΪΣ-Unilever Hellas σκοπεύει να προχωρήσει στην πώληση των ελαιολάδων της και η πώληση θα αφορά τις μάρκες Άλτις, Ελάνθη και Solon.


Όπως αναφέρει ανακοίνωση της εταιρείας η μεταφορά τους σε νέα ιδιοκτησία αναμένεται να περιλαμβάνει και το εργοστάσιο ελαιολάδου στην Πειραιώς, καθώς και τους εργαζόμενους σε αυτή την προϊοντική κατηγορία.

Παράλληλα καθώς η διατήρηση παραγωγικών εγκαταστάσεων στην Ελλάδα παραμένει στρατηγική επιλογή, η Unilever αποφάσισε να μεταφέρει πρόσθετη παραγωγή προϊόντων οικιακής φροντίδας στο εργοστάσιο του Ρέντη. Με αυτόν τον τρόπο, το συγκεκριμένο εργοστάσιο θα διατηρήσει την ανταγωνιστικότητά του ανάμεσα στα εργοστάσια της Unilever στην Ευρώπη.

Πάντως η εταιρεία Unilever υπογραμμίζει ότι η Ελλάδα παραμένει προτεραιότητα της και η αναδιάρθρωση αυτή του προϊοντικού της χαρτοφυλακίου «αναμένεται να συμβάλει στην βελτίωση των προοπτικών ανάπτυξης και κερδοφορίας της εταιρείας στην Ελλάδα, ενώ θα δώσει την ώθηση για εστίαση σε στρατηγικές κατηγορίες και επένδυση σε νέα προϊόντα στην τοπική αγορά».

Δήμητρα Σκούφου 


http://news.in.gr