Ομορφοκκλησιά (Άγιος Γεώργιος )

Ομορφοκκλησιά (Άγιος Γεώργιος )
Ομορφοκκλησιά (Άγιος Γεώργιος )

Κυλιόμενο κείμενο

Μη κερδοσκοπικό Blog Γαλατσιώτικοι Αντίλαλοι. Ειδήσεις από τον κόσμο την Ελλάδα, και την καθημερινότητα της πόλης, με ανιδειοτέλεια, αποφασιστικότητα, με απόλυτη ειλικρίνεια, δημοκρατικά και με όλους σας αρωγούς και συνεργάτες. Οφείλουμε να αγωνιστούμε για καλύτερες ημέρες στην πόλη μας.Παρακολουθείτε καθημερινά τους ΑΝΤΙΛΑΛΟΥΣ του Γαλατσίου.Σας παρέχουν πληρέστερη και αντικειμενική ενημέρωση.Μάθετε περισσότερα κάνοντας κλικ στην σελίδα ο ασυμβίβαστος.Σήμερα που σαπίζει ο κόσμος,κι η ατιμία κι ο συμβιβασμός εξευτελίζουν και τις πιο γενναίες ψυχές, μια μονάχα τακτική είναι πρακτική και συμφέρει. Να'σαι ανένδοτος. -Καζαντζάκης-

Σάββατο 9 Ιανουαρίου 2021

Σούπερ μάρκετ: Αλλάζουν όλα -Οι κινήσεις Σκλαβενίτη, ΑΒ Βασιλόπουλου, Μασούτη, Market in

 



Έντονες διεργασίες για ένα νέο κύκλο συγκέντρωσης στην αγορά των Σούπερ μάρκετ βρίσκονται σε εξέλιξη εν μέσω πανδημίας.

Τα νήματα κινούν, όπως είναι φυσικό, οι 10 μεγάλοι παίχτες, οι οποίοι είναι και σε μεγάλο βαθμό οι κερδισμένοι της συγκυρίας του Covid-19,

καθώς οι εκτιμήσεις συγκλίνουν ότι η περσινή χρονιά θα κλείσει με αύξηση 9-9,5% στο συνολικό τζίρο της αγοράς, έναντι της αρχικής

πρόβλεψης του 8-8,5%. Αυτό σημαίνει επιπλέον  έσοδα πάνω από 1 δισ. ευρώ.

Έχοντας λοιπόν την «άνεση», η οποία προήλθε όχι μόνο από την αύξηση της κατανάλωσης,

αλλά και από τη μετατόπιση τζίρου, με χαμένα τα αυτόνομα καταστήματα τροφίμων και τις μικρότερες αλυσίδες,εντείνουν τον ανταγωνισμό.

Οι κινήσεις των μεγάλων παιχτών

Σκλαβενίτης:

Σε μία περίοδο που ο κλάδος αναπτύσσεται ραγδαία λόγω της πανδημίας η επίσημη είσοδος του Σκλαβενίτη στην αγορά των online σούπερ μάρκετ,

έχει δημιουργήσει νέα δεδομένα. Με τεράστιο τζίρο (το 2020 εκτιμάται ότι ξεπέρασε τα 3,6 δισ. ευρώ σε επίπεδο ομίλου),η αλυσίδα ελέγχει ήδη σχεδόν το 30% της αγοράς και πλέον προωθεί ένα νέο μοντέλο οργάνωσης βασικών χώρων και τμημάτων πωλήσεων

στα καταστήματά της.

ΑΒ Βασιλόπουλος:

Η ΑΒ Βασιλόπουλος παρακολουθεί την αγορά και έχει «τα αυτιά και τα μάτια ανοιχτά», ενώ ο Αριστοτέλης Παντελιάδης,

διευθύνων σύμβουλος της ΜΑΚΡΟ ΑΕΒΕ,

δεν έχει αποκλείσει μία εξαγορά μικρομεσαίας επιχείρησης, «αρκεί να ταιριάζει στις ανάγκες και τη λειτουργία μας», όπως έχει τονίσει χαρακτηριστικά. Η ΑΒ Βασιλόπουλος, θυγατρική του ολλανδικού ομίλου Ahold Delhaize,

πρόκειται να επενδύσει περί τα 50 εκατ. ευρώ το 2021. Στο ίδιο ποσό ανήλθαν οι επενδύσεις της αλυσίδας και το 2020,

οι οποίες επικεντρώθηκαν στην ανάπτυξη του δικτύου, στην ανακαίνιση υφιστάμενων καταστημάτων,στα κέντρα διανομής, καθώς και στο κομμάτι της ψηφιοποίησης.

Metro AEBE:

Για το 2021, ο όμιλος Metro AEBE προγραμματίζει επενδύσεις ύψους 35 εκατ. ευρώ, οι οποίες περιλαμβάνουν την επέκταση του κέντρων διανομής σε Θεσσαλονίκη και Οινόφυτα, την ίδρυση 6-8 νέων καταστημάτων, αλλά και τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος για τις ανάγκες των πελατών χονδρικής που σήμερα εξυπηρετούνται μέσω των καταστημάτων Metro Cash & Carry.

Μασούτης:

Μεγάλο περιθώριο συγκέντρωσης θεωρεί ότι υπάρχει στον κλάδο των σούπερ μάρκετ και ο διευθύνων σύμβουλος της αλυσίδας σούπερ μάρκετ Μασούτης, Γιάννης Μασούτης, οποίος δηλώνει «παρών» εφόσον υπάρξουν ευκαιρίες στην αγορά.

Για το 2021 η Μασούτης σχεδιάζει επενδύσεις ύψους 20 εκατ. ευρώ, στις οποίες θα συγκαταλέγονται νέα καταστήματα, κυρίως σε Αττική και Πάτρα, καθώς και ανακαινίσεις υφιστάμενων καταστημάτων.

Γαλαξίας:

Την ίδια ώρα, πληροφορίες αναφέρουν ότι και η Πέντε Α.Ε. (σούπερ μάρκετ Γαλαξίας), μετά την απόκτηση της βορειοελλαδίτικης αλυσίδας Olla, βρίσκεται σε συζητήσεις με δύο μικρομεσαίες αλυσίδες κι αυτή τη φορά από τη βόρεια Ελλάδα.

Το μέλλον του ΕΛΟΜΑΣ

Στον ΕΛΟΜΑΣ από την άλλη, διαμορφώνονται νέες ισορροπίες καθώς χάνει σημαντική «δύναμη πυρός», αφού εκτός από την Κρητικός αποχώρησε και η Bazaar.

Οι αλυσίδες super market ΚΡΗΤΙΚΟΣ και ΒΑΖΑΑR είχαν προσχωρήσει στον ΕΛΟΜΑΣ το 2004.

Ο ΕΛΟΜΑΣ ξεκίνησε το 1994 μετά από πρωτοβουλία του Νίκου Σκουλά,

που πρώτος οραματίστηκε τη δημιουργία ενός αμιγώς ελληνικού ομίλου στο χώρο του λιανεμπορίου.

Αρχικά, 5 μεσαίες αλυσίδες σούπερ μάρκετ ενώθηκαν σε μια στρατηγική συμμαχία,

με κύριους στόχους τη θωράκιση και την ανάπτυξη των μελών του ομίλου απέναντι στις μεγάλες αλυσίδες και στον επερχόμενο ξένο ανταγωνισμό,

αλλά και την ταυτόχρονη στήριξη της ελληνικής παραγωγής και του Ελληνα καταναλωτή.

Με την πάροδο του χρόνου, εισήλθαν και νέα μέλη, ωστόσο τα τελευταία χρόνια πολλές από τις συνεργαζόμενες αλυσίδες είτε εξαγοράστηκαν, είτε έκλεισαν.

Σύμφωνα με τις τελευταίες αλλαγές στο καταστατικό του, οι εταίροι είναι 16. Μεταξύ των μελών του ομίλου είναι οι αλυσίδες ΣΥ.ΝΚΑ., Γέγος, Ανδρικόπουλος, SYNEMPORIO κ.ά.


https://www.aftodioikisi.gr/