Ομορφοκκλησιά (Άγιος Γεώργιος )

Ομορφοκκλησιά (Άγιος Γεώργιος )
Ομορφοκκλησιά (Άγιος Γεώργιος )

Κυλιόμενο κείμενο

Μη κερδοσκοπικό Blog Γαλατσιώτικοι Αντίλαλοι. Ειδήσεις από τον κόσμο την Ελλάδα, και την καθημερινότητα της πόλης, με ανιδειοτέλεια, αποφασιστικότητα, με απόλυτη ειλικρίνεια, δημοκρατικά και με όλους σας αρωγούς και συνεργάτες. Οφείλουμε να αγωνιστούμε για καλύτερες ημέρες στην πόλη μας.Παρακολουθείτε καθημερινά τους ΑΝΤΙΛΑΛΟΥΣ του Γαλατσίου.Σας παρέχουν πληρέστερη και αντικειμενική ενημέρωση.Μάθετε περισσότερα κάνοντας κλικ στην σελίδα ο ασυμβίβαστος.Σήμερα που σαπίζει ο κόσμος,κι η ατιμία κι ο συμβιβασμός εξευτελίζουν και τις πιο γενναίες ψυχές, μια μονάχα τακτική είναι πρακτική και συμφέρει. Να'σαι ανένδοτος. -Καζαντζάκης-

Παρασκευή 24 Σεπτεμβρίου 2021

ΚΟΜΜΑΤΙΚΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ ΒΑΣΕΙΣ ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ ΤΟΥ ΚΚΕ:Το “δεξί” χέρι της κυβέρνησης... τώρα και στο σχολείο σας!


 










Το “δεξί” χέρι της κυβέρνησης... τώρα και στο σχολείο σας! 

Μπορεί τα σχολεία να άνοιξαν ωστόσο, μαζί με τα χαμόγελα των μαθητών για την επιστροφή στον φυσικό τους χώρο, συνυπάρχει από την πρώτη στιγμή και η αγωνία για τις συνθήκες μέσα στις οποίες ξεκινά η σχολική χρονιά, όχι βέβαια άδικα αφού τα σχολεία άνοιξαν ακριβώς όπως έκλεισαν, την ώρα που μάλιστα υπάρχει ανησυχία για αύξηση κρουσμάτων μέσα στο Φθινόπωρο.



 Έτσι λοιπόν τα σχολεία άνοιξαν με 25άρια και 28άρια τμήματα (εν μέσω πανδημίας!), με συγχωνεύσεις τμημάτων, με χιλιάδες κενά εκπαιδευτικών και άλλους τόσους αναπληρωτές που γυρνάνε ανά την Ελλάδα με μια βαλίτσα στο χέρι, με τους γονείς που βάζουν όλο και πιο βαθιά το χέρι στην τσέπη για τη μόρφωση των παιδιών τους και για τα φροντιστήρια που ξεκινάνε πλέον... από το Δημοτικό, σε μια προσπάθεια να καλύψουν όπως όπως τα μορφωτικά κενά που έγιναν «χάσμα» μες στην πανδημία.

Ταυτόχρονα σε όλα αυτά έρχονται να προστεθούν ο νόμος που ψηφίστηκε άρων άρων μέσα στο Καλοκαίρι, με κλειστά σχολεία για το "αυτόνομο σχολείο” που αποτελεί ισχυρό πλήγμα στον ενιαίο χαρακτήρα της εκπαίδευσης, η τράπεζα θεμάτων και η ελάχιστη βάση εισαγωγής που άφησε εκτός σχολών δεκάδες χιλιάδες μαθητές. Αυτή η νέα πραγματικότητα δείχνει ότι δεν πρόκειται για «εκσυγχρονισμό» και «αναβάθμιση» του δημόσιου χαρακτήρα του σχολείου, αλλά για ακόμα πιο έντονο ταξικό διαχωρισμό, αφού όποιος δεν μπορεί να βάλει βαθιά το χέρι στην τσέπη, δε θα μπορεί να παρέχει αξιοπρεπή μόρφωση στα παιδιά του, μια και αυτό το δικαίωμα γίνεται όλο και πιο «ατομική ευθύνη»!

Κάπως έτσι ξεκίνησε λοιπόν η νέα σχολική χρονιά, με την κυβέρνηση να ξεκαθαρίζει πως δεν σκοπεύει να πάρει ουσιαστικά μέτρα προστασίας της υγείας μαθητών, εκπαιδευτικών και γονιών, ή κάλυψης των εκπαιδευτικών κενών, μια και τα παραπάνω αποτελούν «κόστος». Σαν να μην έφταναν όλα αυτά όμως, παράλληλα διαπιστώσαμε για άλλη μια φορά πως στον Δήμο μας η κυβέρνηση έχει τους καλύτερους υπηρέτες για την υλοποίηση της πολιτικής της, που δεν είναι άλλοι φυσικά από την ίδια τη Δημοτική Αρχή!

Την ώρα που και στον Δήμο Γαλατσίου όχι μόνο τα μέτρα για την προστασία από την πανδημία στα σχολεία είναι ανύπαρκτα, υπάρχουν τεράστιες ελλείψεις σε εκπαιδευτικούς, με την πρώτη βδομάδα να περνάει με 3ωρα και 4ωρα, αλλά και τα σχολικά κτίρια παραμένουν ασυντήρητα, δεν υπάρχουν επαρκείς υποδομές να στεγάσουν τους μαθητές του Δήμου μας, ο ίδιος ο δήμαρχος κος Μαρκόπουλος, βγάζοντας για άλλη μια φορά την κυβέρνηση από την δύσκολη θέση, αναλαμβάνει ρόλο κατασταλτικού μηχανισμού, μπαίνοντας ο ίδιος μπροστά για να σταματήσει τις μαθητικές κινητοποιήσεις και να σπάει καταλήψεις αυτοπροσώπως!

Έτσι μάλλον αντιλαμβάνεται ο Δήμαρχος την ευθύνη για την προστασία των σχολικών κτιρίων και όχι σαν ευθύνη για διεκδίκηση χρηματοδότησης για ουσιαστικές στατικές, αντιπλημμυρικές κλπ μελέτες για ασφαλή και εκσυγχρονισμένα σχολικά κτίρια.

 Αναρωτιόμαστε... Πόσο πιο χαμηλά θα πέσει άραγε η δημοτική Αρχή για να αποδείξει ότι είναι εδώ για να υλοποιήσει όλες τις κατευθύνσεις της κεντρικής πολιτικής προς όφελος φυσικά των λίγων και παράλληλα να εξασφαλίσει σιγή νεκροταφείου, φιμώνοντας όποιον αντιδρά, όποιον θέλει να παλέψει και να διεκδικήσει όσα έχει ανάγκη;

Τέτοιες πρακτικές ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ!
Σήμερα μαθητές, καθηγητές, γονείς, όλος ο λαός χρειάζεται να παλέψουν για:

• Αραίωση των μαθητών στις αίθουσες – 15 μαθητές ανά τάξη.

• Κάλυψη των πραγματικών αναγκών σε εκπαιδευτικούς.

• Αντιμετώπιση των μαθησιακών και ψυχοκοινωνικών επιπτώσεων της πανδημίας και της τηλεκπαίδευσης.

• Μόνιμο προσωπικό καθαριότητας σε όλα τα σχολεία.

• Περισσότερα δρομολόγια για τη µμεταφορά των μαθητών.

• Αύξηση της χρηματοδότησης των σχολικών επιτροπών.

• Κατάργηση της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής και της Τράπεζας Θεμάτων.

• Πλήρης, έγκυρη και επιστημονική ενημέρωση σχετικά με τον εμβολιασμό

 • Δωρεάν, μαζικά και επαναλαμβανόμενα τεστ στα σχολεία µε ευθύνη του ΕΟΔΥ.

 

ΚΟΜΜΑΤΙΚΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ ΒΑΣΕΙΣ ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ ΤΟΥ