Ομορφοκκλησιά (Άγιος Γεώργιος )

Ομορφοκκλησιά (Άγιος Γεώργιος )
Ομορφοκκλησιά (Άγιος Γεώργιος )

Κυλιόμενο κείμενο

Μη κερδοσκοπικό Blog Γαλατσιώτικοι Αντίλαλοι. Ειδήσεις από τον κόσμο την Ελλάδα, και την καθημερινότητα της πόλης, με ανιδειοτέλεια, αποφασιστικότητα, με απόλυτη ειλικρίνεια, δημοκρατικά και με όλους σας αρωγούς και συνεργάτες. Οφείλουμε να αγωνιστούμε για καλύτερες ημέρες στην πόλη μας.Παρακολουθείτε καθημερινά τους ΑΝΤΙΛΑΛΟΥΣ του Γαλατσίου.Σας παρέχουν πληρέστερη και αντικειμενική ενημέρωση.Μάθετε περισσότερα κάνοντας κλικ στην σελίδα ο ασυμβίβαστος.Σήμερα που σαπίζει ο κόσμος,κι η ατιμία κι ο συμβιβασμός εξευτελίζουν και τις πιο γενναίες ψυχές, μια μονάχα τακτική είναι πρακτική και συμφέρει. Να'σαι ανένδοτος. -Καζαντζάκης-

Τετάρτη 29 Δεκεμβρίου 2021

To πρώτο φεριμπότ υδρογόνου σαλπάρει για το μέλλον

 












Οι επιβάτες που ταξιδεύουν καθημερινά στον Κόλπο του Σαν Φρανσίσκο έχουν πλέον τη δυνατότητα να επιβιβαστούν σε ένα από τα πλέον σύγχρονα πλοία του κόσμου –ένα φεριμπότ που κινείται με υδρογόνο αντί με ντίζελ.

Ο ηλεκτρικός κινητήρας του καταμαράν των 75 θέσεων τροφοδοτείται από κυψέλες υδρογόνου, διατάξεις στις οποίες το υδρογόνο αντιδρά ελεγχόμενα με οξυγόνο και δημιουργεί ηλεκτρική τάση.

«Όταν χρησιμοποιείς υδρογόνο για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας, το μόνο παραπροϊόν είναι κυριολεκτικά ζεστό νερό. Έχει επομένως μηδενικές εκπομπές και είναι απολύτως καθαρό» δήλωσε στο δίκτυο CBS ο Ρον Ουίλι, πρόεδρος της αμερικανικής All American Marine που ναυπήγησε το φεριμπότ.

Το μηχανοστάσιο του φεριμπότ «Sea Change» δεν θυμίζει συνηθισμένο πλοίο (CBS)

Στην πραγματικότητα, τα οχήματα υδρογόνου έχουν μηδενικές εκπομπές μόνο αν το υδρογόνο που χρησιμοποιούν παράγεται χωρίς χρήση ορυκτών καυσίμων. Σήμερα, το μεγαλύτερο μέρος της παραγωγής υδρογόνου προέρχεται από χημική μετατροπή του φυσικού αερίου, μια διαδικασία που εκπέμπει διοξείδιο του άνθρακα.

Στο μέλλον, όμως, το υδρογόνο θα μπορούσε να παράγεται με καθαρές τεχνολογίες, όπως η ηλεκτρόλυση του νερού με ενέργεια που προέρχεται από ανανεώσιμες πηγές. Το λεγόμενο «πράσινο υδρογόνο» θα ήταν ιδανική λύση για τις αεροπορικές και θαλάσσιες μεταφορές, στις οποίες ηλεκτροκίνηση δεν είναι βιώσιμη επιλογή.

Το υδρογόνο θα μπορούσε έτσι να περιορίσει δραστικά το περιβαλλοντικό αποτύπωμα της ναυτιλίας, η οποία αντιστοιχεί σήμερα περίπου στο 3% των παγκόσμιων εκπομπών άνθρακα – ποσοστό που υπερβαίνει το μερίδιο των αεροπορικών μεταφορών.

Ένα μεγαλύτερο φεριμπότ υδρογόνου ναυπηγείται σήμερα στην Ευρώπη και η τεχνολογία των κυψελών καυσίμου θα μπορούσε τελικά να επεκταθεί στα πλοία εμπορευματοκιβωτίων.

https://www.in.gr/