Ομορφοκκλησιά (Άγιος Γεώργιος )

Ομορφοκκλησιά (Άγιος Γεώργιος )
Ομορφοκκλησιά (Άγιος Γεώργιος )

Κυλιόμενο κείμενο

Μη κερδοσκοπικό Blog Γαλατσιώτικοι Αντίλαλοι. Ειδήσεις από τον κόσμο την Ελλάδα, και την καθημερινότητα της πόλης, με ανιδειοτέλεια, αποφασιστικότητα, με απόλυτη ειλικρίνεια, δημοκρατικά και με όλους σας αρωγούς και συνεργάτες. Οφείλουμε να αγωνιστούμε για καλύτερες ημέρες στην πόλη μας.Παρακολουθείτε καθημερινά τους ΑΝΤΙΛΑΛΟΥΣ του Γαλατσίου.Σας παρέχουν πληρέστερη και αντικειμενική ενημέρωση.Μάθετε περισσότερα κάνοντας κλικ στην σελίδα ο ασυμβίβαστος.Σήμερα που σαπίζει ο κόσμος,κι η ατιμία κι ο συμβιβασμός εξευτελίζουν και τις πιο γενναίες ψυχές, μια μονάχα τακτική είναι πρακτική και συμφέρει. Να'σαι ανένδοτος. -Καζαντζάκης-

Πέμπτη 20 Νοεμβρίου 2014

Πώς μπορούν οι καταναλωτές να κάνουν καταγγελία

Πώς μπορούν οι καταναλωτές να κάνουν καταγγελία

Πώς μπορούν οι καταναλωτές να κάνουν καταγγελία

 Για να κάνουν μια καταγγελία οι καταναλωτές στα ΚΕΠ, χρειάζεται να πράξουν ως ακολούθως: Δικαιολογητικά:   01. Αίτηση καταγγελίας καταναλωτή στα ΚΕΠ (Απαραίτητο έγγραφο)   Διαδικασία:   Ο Πολίτης προσέρχεται στο ΚΕΠ της επιλογής του για τη διεκπεραίωση της καταγγελίας του, προσκομίζοντας τα απαραίτητα δικαιολογητικά.   Βήµα 1 : Ο υπάλληλος ΚΕΠ παραλαμβάνει και ελέγχει τα δικαιολογητικά που προσκόμισε ο πολίτης. Εάν κατά τον έλεγχο διαπιστωθεί πως απουσιάζει ή είναι ελλιπές κάποιο δικαιολογητικό, ο υπάλληλος ΚΕΠ ενημερώνει τον πολίτη και δεν προβαίνει στην υποβολή της αίτησης.   Βήμα 2 : Ο υπάλληλος ΚΕΠ συμπληρώνει την ηλεκτρονική αίτηση και δημιουργεί νέο φάκελο στο Πληροφοριακό Σύστημα των ΚΕΠ. Αν ο πολίτης επιθυμεί, έχει την δυνατότητα, δηλώνοντας τον αριθμό του κινητού τηλεφώνου του, να ενημερωθεί με SMS όταν γίνει η παραλαβή του εγγράφου. Τέλος, ο υπάλληλος ΚΕΠ παραδίδει στον πολίτη την βεβαίωση υποβολής αιτήματος στην οποία αναγράφεται ο αριθμός φακέλου του αιτήματος.   Βήµα 3 : O υπάλληλος ΚΕΠ αποστέλλει στον αρμόδιο Φορέα τον φάκελο της υπόθεσης (ο οποίος περιέχει την αίτηση και τα δικαιολογητικά) με έναν από τους αποδεκτούς τρόπους (fax, courier, ταχυδρομείο).   Βήµα 4 : Ο υπάλληλος ΚΕΠ παραλαμβάνει το τελικό έγγραφο από τον αρμόδιο Φορέα και ειδοποιεί τον πολίτη (μέσω sms ή τηλεφώνου) να προσέλθει για να το παραλάβει.   Σημειώσεις και επεξηγήσεις Η υπ' αριθμό ΔΙΑΔΠ/Ε/22080 Απόφαση (ΦΕΚ 1566/Β΄/14.11.2005) καθορίζει τη δυνατότητα των καταναλωτών να καταθέτουν τις καταγγελίες τους (αίτηση καταγγελίας καταναλωτή) στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.). Η διοικητική διαδικασία της κατάθεσης καταγγελίας καταναλωτή προς τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης μπορεί να διεκπεραιώνεται πλέον και μέσω των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.) κατά τα προβλεπόμενα στο άρθρο 31 του Ν. 3013/2002 όπως αυτό ισχύει. 

www.dikaiologitika.gr