Ομορφοκκλησιά (Άγιος Γεώργιος )

Ομορφοκκλησιά (Άγιος Γεώργιος )
Ομορφοκκλησιά (Άγιος Γεώργιος )

Κυλιόμενο κείμενο

Μη κερδοσκοπικό Blog Γαλατσιώτικοι Αντίλαλοι. Ειδήσεις από τον κόσμο την Ελλάδα, και την καθημερινότητα της πόλης, με ανιδειοτέλεια, αποφασιστικότητα, με απόλυτη ειλικρίνεια, δημοκρατικά και με όλους σας αρωγούς και συνεργάτες. Οφείλουμε να αγωνιστούμε για καλύτερες ημέρες στην πόλη μας.Παρακολουθείτε καθημερινά τους ΑΝΤΙΛΑΛΟΥΣ του Γαλατσίου.Σας παρέχουν πληρέστερη και αντικειμενική ενημέρωση.Μάθετε περισσότερα κάνοντας κλικ στην σελίδα ο ασυμβίβαστος.Σήμερα που σαπίζει ο κόσμος,κι η ατιμία κι ο συμβιβασμός εξευτελίζουν και τις πιο γενναίες ψυχές, μια μονάχα τακτική είναι πρακτική και συμφέρει. Να'σαι ανένδοτος. -Καζαντζάκης-

Τρίτη 12 Ιανουαρίου 2016

ΛΟΓΩ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΥ Δεμένα τα πλοία στα λιμάνια στις 20 και 21 Ιανουαρίου

Δεμένα τα πλοία στα λιμάνια στις 20 και 21 Ιανουαρίου

Σαρανταοκτάωρη πανελλαδική απεργιακή κινητοποίηση σε όλες τις κατηγορίες πλοίων για την Τετάρτη και Πέμπτη 20 και 21 Ιανουαρίου, αποφάσισε σήμερα σε έκτακτη συνεδρίασή της, η Εκτελεστική Επιτροπή της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας, με αφορμή τη νέα ρύθμιση της κυβέρνησης για το ασφαλιστικό.

Η εκτελεστική επιτροπή αποφάσισε επίσης για την τελευταία εβδομάδα του Ιανουαρίου, την πραγματοποίηση και νέας 48ωρης απεργιακής κινητοποίησης, με προοπτική κλιμάκωσης. Η ημερομηνία που θα πραγματοποιηθεί η κινητοποίηση αυτή θα αποφασιστεί σε νέα συνεδρίαση της διοίκησης της ΠΝΟ.
Τα 14 ναυτεργατικά σωματεία στη σημερινή συνεδρίαση της εκτελεστικής επιτροπής, ζήτησαν την απόσυρση του ασφαλιστικού νομοσχεδίου από την κυβέρνηση. Επίσης, χαρακτήρισαν «αιτία πολέμου» το νέο ασφαλιστικό νομοσχέδιο, που εντάσσει το Ναυτικό Απομαχικό Ταμείο, εκτός τον Οίκο Ναύτου και το Γραφείο Ευρέσεως Ναυτικής Εργασίας, στον Εθνικό Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης (ΕΦΚΑ).
Στο μεταξύ σήμερα αναμένεται να αποφασίσουν οι υπάλληλοι του ΝΑΤ που αντιδρούν στη νέα ρύθμιση για το ασφαλιστικό, την πορεία των κινητοποιήσεων τους. Οι εργαζόμενοι του ΝΑΤ πραγματοποιούν από χθες Δευτέρα 48ωρη απεργιακή κινητοποίηση, τονίζοντας ότι η ένταξη του ΝΑΤ στο ενιαίο ταμείο δεν θα μπορέσει να λειτουργήσει, λόγω της ιδιαιτερότητας του ναυτικού επαγγέλματος.
πηγή http://www.ethnos.gr/