Ομορφοκκλησιά (Άγιος Γεώργιος )

Ομορφοκκλησιά (Άγιος Γεώργιος )
Ομορφοκκλησιά (Άγιος Γεώργιος )

Κυλιόμενο κείμενο

Μη κερδοσκοπικό Blog Γαλατσιώτικοι Αντίλαλοι. Ειδήσεις από τον κόσμο την Ελλάδα, και την καθημερινότητα της πόλης, με ανιδειοτέλεια, αποφασιστικότητα, με απόλυτη ειλικρίνεια, δημοκρατικά και με όλους σας αρωγούς και συνεργάτες. Οφείλουμε να αγωνιστούμε για καλύτερες ημέρες στην πόλη μας.Παρακολουθείτε καθημερινά τους ΑΝΤΙΛΑΛΟΥΣ του Γαλατσίου.Σας παρέχουν πληρέστερη και αντικειμενική ενημέρωση.Μάθετε περισσότερα κάνοντας κλικ στην σελίδα ο ασυμβίβαστος.Σήμερα που σαπίζει ο κόσμος,κι η ατιμία κι ο συμβιβασμός εξευτελίζουν και τις πιο γενναίες ψυχές, μια μονάχα τακτική είναι πρακτική και συμφέρει. Να'σαι ανένδοτος. -Καζαντζάκης-

Πέμπτη 24 Μαρτίου 2016

Άλλη τιμή στο ράφι κι άλλη στο ταμείο; Τι μπορείτε να κάνετε…

Άλλη τιμή στο ράφι κι άλλη στο ταμείο; Τι μπορείτε να κάνετε…

Σίγουρα σας έχει συμβεί τουλάχιστον μία φορά στη ζωή σας να βλέπετε άλλη τιμή στο ράφι του σούπερ μάρκετ και άλλη τιμή να καλείστε να πληρώσετε στο ταμείο. Τι ορίζει ο νόμος σε αυτές τις περιπτώσεις; Διαβάστε παρακάτω τα δικαιώματά σας καθώς επίσης και τι πρέπει να κάνετε.


 Καταρχάς, σε όλα τα προϊόντα που διατίθενται είτε σε σούπερ μάρκετ είτε σε υπαίθριες αγορές, τοποθετούνται πινακίδες λιανικής πώλησης, στις οποίες αναγράφονται μεταξύ άλλων η τιμή τους. Στους εμπόρους που δεν συμμορφώνονται, επιβάλλεται πρόστιμο 500 ευρώ, ανά κωδικό προϊόντος. Επιπλέον, για κάθε προϊόν που πωλείται σε κατάστημα λιανικής απαγορεύεται να υπάρχουν με οποιοδήποτε τρόπο και οπουδήποτε εντός του καταστήματος διαφορετικές τιμές. Οι μέγιστες τιμές που διατίθεται ένα προϊόν απ’ τον προμηθευτή θεωρούνται επιτρεπτές, εφόσον όμως τηρούνται οι κανόνες ελεύθερου ανταγωνισμού. Στους παραβάτες επιβάλλεται πρόστιμο 1.000 ευρώ ανά κωδικό προϊόντος. Οι διαφορετικές τιμές στα ράφια και στο ταμείο είναι παράνομες. Αποτελούν μορφή παραπλάνησης, καθώς ο καταναλωτής ενδεχομένως να μην επέλεγε το συγκεκριμένο προϊόν, αν γνώριζε την τελική του τιμή ή να μην επέλεγε την συγκεκριμένη ποσότητα του προϊόντος. Σε αυτές τις περιπτώσεις, μπορείτε να προβείτε σε καταγγελία του συγκεκριμένου σούπερ μάρκετ στην αρμόδια υπηρεσία Εμπορίου της Περιφερειακής Ενότητας της περιοχής (στην οποία ανήκετε) ή στη Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτών και Εποπτείας της Αγοράς (μέσω email: 1520@efpolis.gr και στην ειδική τηλεφωνική γραμμή 1520 είτε με fax στο 210 38 43 549)

πηγή http://www.dikaiologitika.gr/