Ομορφοκκλησιά (Άγιος Γεώργιος )

Ομορφοκκλησιά (Άγιος Γεώργιος )
Ομορφοκκλησιά (Άγιος Γεώργιος )

Κυλιόμενο κείμενο

Μη κερδοσκοπικό Blog Γαλατσιώτικοι Αντίλαλοι. Ειδήσεις από τον κόσμο την Ελλάδα, και την καθημερινότητα της πόλης, με ανιδειοτέλεια, αποφασιστικότητα, με απόλυτη ειλικρίνεια, δημοκρατικά και με όλους σας αρωγούς και συνεργάτες. Οφείλουμε να αγωνιστούμε για καλύτερες ημέρες στην πόλη μας.Παρακολουθείτε καθημερινά τους ΑΝΤΙΛΑΛΟΥΣ του Γαλατσίου.Σας παρέχουν πληρέστερη και αντικειμενική ενημέρωση.Μάθετε περισσότερα κάνοντας κλικ στην σελίδα ο ασυμβίβαστος.Σήμερα που σαπίζει ο κόσμος,κι η ατιμία κι ο συμβιβασμός εξευτελίζουν και τις πιο γενναίες ψυχές, μια μονάχα τακτική είναι πρακτική και συμφέρει. Να'σαι ανένδοτος. -Καζαντζάκης-

Πέμπτη 2 Νοεμβρίου 2017

Πόλεμος ελληνικών εταιρειών τροφίμων με τις πολυεθνικές για μια θέση στο ράφι

Πόλεμος ελληνικών εταιρειών τροφίμων με τις πολυεθνικές για μια θέση στο ράφι

Προνομιακή μεταχείριση των πολυεθνικών καταγγέλλουν οι ελληνικές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον τομέα του λιανεμπορίου.
Οι ελληνικές εταιρείες τροφίμων κατηγορούν τις αλυσίδες σουπερμάρκετ για προνομιακή τοποθέτηση στα ράφια των σουπερμάρκετ των προϊόντων των πολυεθνικών εις βάρος των ελληνικών προϊόντων, με αποτέλεσμα ο καταναλωτής να μην επιλέγει τα ελληνικά προϊόντα και από την άλλη να μην δίνεται η δυνατότητα στις ελληνικές επιχειρήσεις να αναπτυχθούν. 
Το θέμα, ανακίνησε πρόσφατα και η γαλακτοβιομηχανία ΕΒΟΛ η οποία προχώρησε σε διακοπή της συνεργασίας της με τα Lidl αφού όπως υποστηρίζει η γερμανική αλυσίδα αρνείται να τοποθετήσει περισσότερους κωδικούς προϊόντων της στα καταστήματά της, πέραν των οκτώ που ήδη διαθέτει.
Όπως ισχυρίστηκε η εταιρεία «δεν θέλουμε να τα προωθήσει, αλλά να δώσει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να τα επιλέξουν» και προσθέτουν πως και στο παρελθόν άλλοι Έλληνες παραγωγοί που συνεργάζονταν με τη Lidl Hellas είχαν ανάλογα προβλήματα και κάποιοι διέκοψαν ενώ άλλοι βρήκαν λύση την τελευταία στιγμή.
Aπό την πλευρά της η Lidl υποστήριξε πως η EBOΛ ήταν εκείνη που μονομερώς και ενώ βρίσκονταν σε εξέλιξη συζητήσεις μεταξύ τους, σταμάτησε να δίνει τα προϊόντα της στα σούπερ μάρκετ, ενώ διευκρινίζεται ότι βάσει της πολιτικής που ακολουθεί η εταιρία, γίνεται προεπιλογή των προϊόντων, επώνυμων και ιδιωτικής ετικέτας, που τοποθετούνται στα ράφια της και είναι συγκεκριμένος αριθμός.
Εκπρόσωποι ελληνικών εταιρειών τροφίμων, υποστηρίζουν ότι κάποιες αλυσίδες σουπερμάρκετ δεν βάζουν σε όλα τα καταστήματα τα προϊόντα τους και πολλές φορές όχι το σύνολο των προϊόντων που παράγουν αλλά μερικά από αυτά.
«Η τακτική αυτή δεν μας δίνει την δυνατότητα να αναπτυχθούμε», υποστηρίζει στέλεχος μεγάλου Ομίλου τροφίμων στοfpress.gr. «Οι καταναλωτές δεν βρίσκουν τα προϊόντα μας και σε πολλές περιπτώσεις ελάχιστα αυτά που παράγουμε. Το πρόβλημα έχει ενταθεί στα χρόνια της κρίσης, λόγω της αύξησης του ανταγωνισμού και της σημαντικής μείωσης που έχει υποστεί η κατανάλωση».
Να σημειωθεί ότι εδώ και λίγο καιρό ορισμένες ελληνικές επιχειρήσεις προχώρησαν στην δημιουργία της πρωτοβουλίας «ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ» που αποτελείται από μία κοινότητα εξωστρεφών, παραγωγικών-μεταποιητικών επιχειρήσεων, ελληνικής ιδιοκτησίας.
Η πρωτοβουλία ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ επιβραβεύει τις εταιρείες που βλέπουν την Ελλάδα σαν βάση της δραστηριότητας τους και όχι σαν μία ακόμα αγορά.
Όπως αναφέρουν «τα μέλη της πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ χρησιμοποιούν, κυρίως, εγχώριους προμηθευτές και εφοδιαστικές αλυσίδες, τονώνοντας πολλαπλούς τομείς της οικονομίας, μεταποιούν πρώτες ύλες για να παράγουν τα προϊόντα τους, επενδύουν σε ανθρώπινο δυναμικό για την κάλυψη κάθε πτυχής της δραστηριότητάς τους, αναπτύσσουν έρευνα και ανάπτυξη επενδύοντας σε τεχνικό, επαγγελματικό και επιστημονικό προσωπικό και υποστηρίζοντας τα ελληνικά πανεπιστήμια και ερευνητικούς φορείς και επενδύουν στην ανάπτυξη των επιχειρήσεών τους.
Οι εταιρείες-μέλη της πρωτοβουλίας, φορολογούνται στην Ελλάδα και επανεπενδύουν τα κέρδη τους στην ελληνική οικονομία. Τέλος, δημιουργούν υψηλής ποιότητας διαφοροποιημένα προϊόντα που στη διεθνή αγορά λειτουργούν ως πρεσβευτές της Ελλάδας σε ολόκληρο τον κόσμο με αποτέλεσμα να δημιουργείται υψηλότερη προστιθέμενη αξία για την ελληνική οικονομία».

http://www.fpress.gr/