Σήμερα, 28 Φεβρουαρίου, έπρεπε σύμφωνα με τις δηλώσεις του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών να κλείσουν οι μπάρες στους σταθμούς 1,2 και 3 του μετρό, ωστόσο τεχνικά και επιμέρους προβλήματα θα καθυστερήσουν την ολοκλήρωση του μέτρου. Προβλήματα στα συστήματα ασφάλειας, μειωμένο προσωπικό αλλά και καταστροφές στα ακυρωτικά μηχανήματα βγάζουν εκτός χρονοδιαγράμματος το υπουργείο, που εξετάζει την τμηματική παράδοση των σταθμών.
Ο αρμόδιος υπουργός Χρήστος Σπίρτζης είχε ορίσει τη σημερινή μέρα ως την επίσημη έναρξη του ηλεκτρονικού εισιτηρίου αλλά σύμφωνα με τους εργαζομένους κάτι τέτοιο είναι ακόμα αδύνατον. Μπορεί τα προβλήματα με την έκδοση των καρτών σε περίπου 50.000 ανέργους και ΑμΕΑ να έχουν λυθεί αλλά σύμφωνα με τα όσα εξηγούν οι εργαζόμενοι στην εφημερίδα Ελεύθερος Τύπος δεν έχει εξασφαλιστεί η στοιχειώδης ασφάλεια, όπως για παράδειγμα τα συστήματα πυρανίχνευσης που θα ανοίγουν τις μπάρες σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης.
Αντίστοιχα προβλήματα προκαλούνται και με το μειωμένο προσωπικό στους σταθμούς του μετρό το οποίο καλείται να ενημερώνει τους επιβάτες για το πώς θα χρησιμοποιούν το ηλεκτρονικό εισιτήριο αλλά και να λύνει με διάφορους τρόπου την έλλειψη σε αναλώσιμα υλικά, ακόμα και εισιτήρια. Σύμφωνα με τον σχεδιασμό του ΟΑΣΑ πρέπει να υπάρχει ένα υπάλληλος σε κάθε είσοδο-έξοδο ώστε να πραγματοποιεί τους ελέγχους.
Ένας ακόμα παράγοντας που βγάζει εκτός χρονοδιαγράμματος το υπουργείο είναι οι φθορές που έχουν γίνει στα ακυρωτικά μηχανήματα και ακόμα δεν έχουν αποκατασταθεί. Σύμφωνα με το καταστατικό, η ανάδοχος εταιρεία υποχρεούται εντός 5 ημερών να έχει επιδιορθώσει τη ζημία αλλά η καθυστέρηση που έχει σημειωθεί δείχνει την τουλάχιστον κακή συνεννόηση ανάμεσα στους εμπλεκόμενους.
Αυτή τη στιγμή οι μπάρες έχουν κατέβει στους σταθμούς του μετρό Αγιος Αντώνιος, Αεροδρόμιο, Δουκίσσης Πλακεντίας, Ελαιώνας, Αγιος Δημήτριος και Αιγάλεω με το υπουργείο να εξετάζει την τμηματική παράδοση των υπόλοιπων σταθμών.
Ο αρμόδιος υπουργός Χρήστος Σπίρτζης είχε ορίσει τη σημερινή μέρα ως την επίσημη έναρξη του ηλεκτρονικού εισιτηρίου αλλά σύμφωνα με τους εργαζομένους κάτι τέτοιο είναι ακόμα αδύνατον. Μπορεί τα προβλήματα με την έκδοση των καρτών σε περίπου 50.000 ανέργους και ΑμΕΑ να έχουν λυθεί αλλά σύμφωνα με τα όσα εξηγούν οι εργαζόμενοι στην εφημερίδα Ελεύθερος Τύπος δεν έχει εξασφαλιστεί η στοιχειώδης ασφάλεια, όπως για παράδειγμα τα συστήματα πυρανίχνευσης που θα ανοίγουν τις μπάρες σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης.
Αντίστοιχα προβλήματα προκαλούνται και με το μειωμένο προσωπικό στους σταθμούς του μετρό το οποίο καλείται να ενημερώνει τους επιβάτες για το πώς θα χρησιμοποιούν το ηλεκτρονικό εισιτήριο αλλά και να λύνει με διάφορους τρόπου την έλλειψη σε αναλώσιμα υλικά, ακόμα και εισιτήρια. Σύμφωνα με τον σχεδιασμό του ΟΑΣΑ πρέπει να υπάρχει ένα υπάλληλος σε κάθε είσοδο-έξοδο ώστε να πραγματοποιεί τους ελέγχους.
Ένας ακόμα παράγοντας που βγάζει εκτός χρονοδιαγράμματος το υπουργείο είναι οι φθορές που έχουν γίνει στα ακυρωτικά μηχανήματα και ακόμα δεν έχουν αποκατασταθεί. Σύμφωνα με το καταστατικό, η ανάδοχος εταιρεία υποχρεούται εντός 5 ημερών να έχει επιδιορθώσει τη ζημία αλλά η καθυστέρηση που έχει σημειωθεί δείχνει την τουλάχιστον κακή συνεννόηση ανάμεσα στους εμπλεκόμενους.
Αυτή τη στιγμή οι μπάρες έχουν κατέβει στους σταθμούς του μετρό Αγιος Αντώνιος, Αεροδρόμιο, Δουκίσσης Πλακεντίας, Ελαιώνας, Αγιος Δημήτριος και Αιγάλεω με το υπουργείο να εξετάζει την τμηματική παράδοση των υπόλοιπων σταθμών.
in.gr