Ομορφοκκλησιά (Άγιος Γεώργιος )

Ομορφοκκλησιά (Άγιος Γεώργιος )
Ομορφοκκλησιά (Άγιος Γεώργιος )

Κυλιόμενο κείμενο

Μη κερδοσκοπικό Blog Γαλατσιώτικοι Αντίλαλοι. Ειδήσεις από τον κόσμο την Ελλάδα, και την καθημερινότητα της πόλης, με ανιδειοτέλεια, αποφασιστικότητα, με απόλυτη ειλικρίνεια, δημοκρατικά και με όλους σας αρωγούς και συνεργάτες. Οφείλουμε να αγωνιστούμε για καλύτερες ημέρες στην πόλη μας.Παρακολουθείτε καθημερινά τους ΑΝΤΙΛΑΛΟΥΣ του Γαλατσίου.Σας παρέχουν πληρέστερη και αντικειμενική ενημέρωση.Μάθετε περισσότερα κάνοντας κλικ στην σελίδα ο ασυμβίβαστος.Σήμερα που σαπίζει ο κόσμος,κι η ατιμία κι ο συμβιβασμός εξευτελίζουν και τις πιο γενναίες ψυχές, μια μονάχα τακτική είναι πρακτική και συμφέρει. Να'σαι ανένδοτος. -Καζαντζάκης-

Τετάρτη 28 Φεβρουαρίου 2018

Κρύο τσάι θα «σερβίρει» και η Coca – Cola Hellas

Κρύο τσάι θα «σερβίρει» και η Coca – Cola Hellas

Σε νέες κατηγορίες μη αλκοολούχων ποτών που θα απευθύνονται σε διαφορετικά κοινά και θα καλύπτουν τις ανάγκες των καταναλωτών όλη την ημέρα αποτελεί τη νέα στρατηγική της Coca-Cola στον κλάδο των αναψυκτικών

Στην έντονα ανταγωνιστική αγορά του κρύου τσαγιού, η Coca-Cola λανσάρει το Fuzetea, μια από τις πιο επιτυχημένες και ταχύτερα αναπτυσσόμενες μάρκες της εταιρείας, με αξία που ξεπερνά το ένα δισεκατομμύριο δολάρια στις 52 χώρες εκτός Ευρώπης που ήδη κυκλοφορεί. Σημειώνεται ότι το μερίδιο αγοράς του παγωμένου τσαγιού στα μη αλκοολούχα ποτά στην Ελλάδα ανέρχεται σε περίπου 3%.
Η τοποθέτηση του προϊόντος Fuzetea στην ελληνική αγορά έχει ήδη ολοκληρωθεί ενώ η Coca-Cola Hellas ξεκινά ένα δυνατό και ολοκληρωμένο πρόγραμμα επικοινωνίας με στόχο το προϊόν σε βάθος τριετίας να καταστεί ηγέτης στην συγκεκριμένη κατηγορία στην ελληνική αγορά.
Προς το παρόν τα προϊόντα Fuzetea εισάγονται από το εξωτερικό και διανέμονται στην ελληνική αγορά αλλά μέσα στο πρώτο εξάμηνο του έτους θα ξεκινήσει η παραγωγή των συγκεκριμένων προϊόντων στο εργοστάσιο του Σχηματαρίου καθώς και η εξαγωγή τους σε άλλες χώρες.
Όπως ανέφερε η Λίλιαν Νεκταρίου γενική διευθύντρια της Coca-Cola Hellas με ευθύνη Ελλάδα Κύπρο και Μάλτα κατά τη διάρκεια εκδήλωσης για την παρουσίαση του νέου προϊόντος, «το λανσάρισμα του Fuzetea στην Ελλάδα αποτελεί ένα ακόμα σταθμό στην καινούρια μας στρατηγική να προσφέρουμε στους καταναλωτές εκτός από τα αγαπημένα μας αναψυκτικά πολλές άλλες νέες κατηγορίες προϊόντων και μάρκες που απευθύνονται στις σημερινές ανάγκες των καταναλωτών για ένα πιο υγιεινό και πιο φυσικό τρόπο ζωής με καινούρια πρωτοποριακά προϊόντα».
Η κ. Νεκταρίου ανέφερε ότι η νέα μάρκα παγωμένου τσαγιού Fuzetea αποτελεί μία από τις πιο επιτυχημένες και ταχύτερα αναπτυσσόμενες μάρκες της εταιρείας με αξία που ξεπερνά το 1 δισ. δολ. στις 52 χώρες εκτός Ευρώπης που ήδη κυκλοφορεί
Σημειώνεται ότι το Fuztea είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά σε έξι γεύσεις. Συγκεκριμένα, Black Ice Tea Λεμόνι με εκχύλισμα Λουίζας, Green Ice Tea Μάνγκο με εκχύλισμα Χαμομηλιού και Black Ice Tea Ροδάκινο με εκχύλισμα Ιβίσκου και οι τρεις επιλογές ΖΕRO, Black Ιce Τea Λεμόνι, Black Ιce Τea Λευκό Ροδάκινο και Green Ιce Τea Passionfruit για απόλαυση χωρίς ζάχαρη και χωρίς θερμίδες.
http://www.fpress.gr/